Petak, 21 Juna, 2024

Šest navika tokom doručka koje usporavaju vaš metabolizam

Mnogo je razloga koji utiču na vaš metabolizam, uključujući kvalitetu i količinu sna, koliko vježbate, razinu stresa i prehranu.

Također, kao prvi i najvažniji obrok u danu, doručak je posebno odgovoran za pokretanje vašeg metabolizma. Stoga obratite pažnju na najčešće navike tokom doručka koje vam usporavaju rad metabolizma.

Ne unosite dovoljno proteina

Ljudi često doručkuju peciva za doručak, ali to nažalost ne sadrži dovoljno proteina. Ako ne jedete dovoljno proteina tokom dana, koji počinje doručkom, to nije dobro za vaš metabolizam. Za početak, proteini vam mogu pomoći da ostanete siti što može pridonijeti gubitku ili održavanju vaše težine.

Preskakanje doručka

“Iako mnogi ljudi misle da je preskakanje doručka bolje za metabolizam, to i nije baš istina. Prema recenziji objavljenoj u časopisu Nutrients, otkriveno je da izbjegavanje doručka prekida tjelesni ritam za koji je poznato da negativno utiče na metabolizam i cjelokupno zdravlje.

Uzimanje “laganog” doručka

Mnogo ljudi misli da bi trebalo pojesti nešto lagano za doručak i sačuvati svoje kalorije za ostatak dana. Umjesto toga, cilj je ubrzati vaš metabolizam ujutro tako pojesti više hrane, a zatim kontinuirano dodavati male količine hrane kako bi kalorije lakše gubili tokom dana.

Prvo što pojede je slatko

Dokazano je da i dodani šećer, naručito u obliku slatkih pića, usporava metabolizam. U studiji objavljenoj u European Journal for Clinical Nutrition, otkriveno je da su sudionici koji su smatrani prekomjernom tjelesnom težinom i konzumirali velike količine slatkih napitaka doživjeli pad metabolizma.

Zaboravljate hidrataciju

Još jedna nezdrava navika doručka za vaš metabolizam je zaboravljanje hidratacije ujutro. Vaše tijelo treba vodu da bi funkcioniralo na staničnoj razini pa kada ste dehidrirani, vaš metabolizam postaje usporen.

Jedete samo ugljikohidrate

Iako vaše tijelo treba ugljikohidrate za energiju, ne biste ih trebali jesti bez proteina. Oni često mogu naglo povisiti šećer u krvi, uzrokujući njegov kasniji pad. Kad vam padne šećer u krvi, imate često želju za većom količinom šećera, a konzumacijom šećera usporava se vaš metabolizam.

RTV Visoko/Klix.ba/Zenicablog.com

povezani članci

Najnovije