Zašto djeluje da se drugi redovi na kasama uvijek kreću brže od našeg?

Bilo da se radi o redovima na kasi ili šalteru, često imamo utisak da ona druga traka ide brže.

Naravno da se nerviramo, jer čekamo i dosađujemo se i razmišljamo da smo sad u drugom redu sve bi išlo daleko brže. Zašto imamo osjećaj da se druga linija kreće brže i šta možemo da uradimo kako bismo zaista što prije odradili posao u ovim napornim situacijama?

Ovim pitanjem se bavio i pisac Dejvid Endruz koji je u knjizi “Why Does the Other Line Always Move Faster” koji naglašava da se odgovor zapravo krije u tome da vrijeme doživljavamo drugačije kada čekamo u odnosu na to kada smo zauzeti.

Ako pak, imamo dovoljno sreće da odaberemo najbržu “liniju”, nećemo to sve primijetiti jer ćemo biti fokusirani napredovanjem reda, stavljanjem robe i namirnica na kasu:

– Naši umovi su “namješteni” protiv nas. Bez obzira na stvarno vrijeme koje provedemo u redu, najsporija linija će uvijek biti ona u kojoj stojimo – objašnjava pisac.

Ističe da ako se, na primjer, pridružimo jednom od tri reda, naša linija ima jednu od tri šanse da bude najbrža, dok postoje dvije prema tri šanse da će ostale biti brži, piše Metro.

Šta možemo da uradimo da bismo “skratili” vrijeme u dugim redovima?

Statistika kaže da čak 18 mjeseci svog života provodimo u redovima, tako da ne čudi što smo uvijek u potrazi za najkraćom linijom. Čekanje u dugom redu jedan je od najfrustrirajućih stvari u životu, piše Dejli mejl.

Najbolje načine da se prevaziđu redovi su:

Odabrati pažnju na žene na kasi – stručnjaci sugerišu da su žene na ovim poslovima brže.
Birati kase sa lijeve strane – većina kupaca su dešnjaci i zato biraju da čekaju u redu sa desne strane.
Stati iza kupaca sa kolicima – može biti bolje stajati iza jedne osobe sa kolicima punim stvari jer postoji mogućnost da ćemo ostvariti komunikaciju, a ne samo čekati u redu. Tako će i vrijeme izgledati da prolazi brže.
Ove savjete preporučuje Američka organizacija Demos koja promoviše matematiku, tehnologiju i podatke i koja je provela mjesece analizirajući podatke iz supermarketa.

RT Balkan

povezani članci

Najnovije