Petak, 26 Aprila, 2024

URUČENE NAGRADE ZA UČENIKE SA NAJUSPJEŠNIJIM LITERARNIM I LIKOVNIM RADOVIMA NA TEMU „SJEĆANJE NA ŠEHIDE“

U Maloj sali Grada Visoko uručene su nagrada za učenike osnovnih i srednjih škola čiji su literarni i likovni radovi na temu „Sjećanje na šehide“ ocijenjeni kao nauspješniji.

Prijemu su prisustvovali i njihovi nastavnici, a ugostili su ih gradonačelnica Amra Babić, predstavnici Službe za finansije, privredu i društvene djelatnosti, kao i predstavnici Organizacije porodica šehida i poginulih boraca „Visoko 92“.

Gradonačelnica Babić se zahvalila učenicima i nastavnicima na radovima kojima su odali počast svim stradalim šehidima i poginulim borcima. Kazala je kako i nakon više od dvije decenije nastavljamo sa prisjećanjima na njih i njihove porodice, koje i u budućnosti moraju biti njegovane.

Na raspisani Javni poziv Službe za finansije, privredu i društvene djelatnosti Grada Visoko i Organizacije porodica šehida i poginulih boraca „Visoko 92“ za izbor najuspješnijih literarnih i likovnih radova prispjelo je 23 učenička rada od čega 18 iz osnovnih i 5 iz srednjih škola.

Konkurs je raspisan početkom maja tekuće godine, a najuspješniji radovi su pročitani u okviru programa obilježavanja Dana šehida u Visokom.

Najuspješniji literarni radovi u konkurenciji učenika osnovnih škola su:

I nagrada – Adha Selimović – OŠ „Musa Ćazim Ćatić“ Veliko Čajno

II nagrada – Nedžla Kadrić – OŠ „Mehmedalija Mak Dizdar“ Dobrinje

III nagrada – Lamija Mostić – OŠ „Kulin Ban“ Visoko

Najuspješniji radovi u konkurenciji učenika srednjih škola su:

I nagrada – Lejla Vranac – „Gimnazija“ Visoko

II nagrada – Mirha Haračić – JU Medresa „Osman ef. Redžović“ Gračanica

III nagrada – Amina Suša – MSŠ „Hazim Šabanović“ Visoko

 

Najuspješniji likovni radovi u konkurenciji osnovnih škola su:

I nagrada – Hatidža Hršumović – OŠ „Safvet Beg Bašagić“ Visoko

II nagrada – Amila Pandžić – OŠ“Musa Ćazim Ćatić“ Veliko Čajno

III nagrada – Jakub Dedić – OŠ „Alija Nametak“ Buci

Press Grada Visoko

povezani članci

Najnovije