Nakon 50 godina trotoar u ulici Donje Rosulje, najfrekventnijem dijelu, bez automobila. Naravno, nikakvo čudo ali u Visokom donekle i jeste jer da se može i u market bi se autom ulazilo.
Druga strana jednosmjerne ulice je u funkciji. Manje parking mjesta, ali za sada uz pomoć policijskih službenika prohodnost tih 200 metara funkcioniše. Razmišlja se i o nastavku izgradnje zaštitne ograde koja bi završavala uz ivičnjake kod skretanja za Vemin parking.
PS Visoko još u decembru prošle godine, upozorila je vlasnike automobila Kućnih Savjeta 60 i 62 da koriste drugu stranu jednosmjerne ulice. Cilj je zaštita pješaka, mališana iz obdaništa, učenika, roditelja…
Obzirom na brzinu prolaska ulicom Donje Rosulje pješaci su opet ugroženi. Prostora je čini se premalo, a djeca k’o djeca vole igru i gurkanje često i sredinom ulice.
Zbog hroničnog nedostatka parking mjesta u ovoj zoni građani tvrde da je jedino rješenje izmjestiti zgrade obdaništa i socijalnog. Stvoriti slobodan prostor za proširenje dvorišta osnovne škole, imati normalne ulaze u školu, parkinge za zgrade, protok iz ulice Islamovića koja bi se otvorila i prestala biti ”bez izlaza”. Trebaju milionski iznosi za ovaj zahvat ali bi se problem riješio za sva vremena.
Mnogi od građana tvrde da Visočka čaršija treba stopostotno biti pješačka zona. Nismo baš Ljubljana i EU ali na kraju krajeva postoji veliki parking kraj Veme i to najjeftiniji u regiji sa prvim satom besplatno.
Ima i mišljenja da je ovdje trebalo sagledati sve prednosti i mane pa tek onda uraditi premještanje saobraćaja u mirovanju.
Građani upozoravaju da isto ovako trotoare zauzimaju automobili na glavnoj ulici od Sebilja do Kraljevca sa obje strane ulice. Pješaci se moraju kretati kolovoznom trakom umjesto trotoarom koji je namijenjen za njih.
Nije bolje ni u Donjoj Mahali na relaciji Vizija škola. Puno je ulica suženo parkiranjem ali to je ipak realnost kojoj treba prilagoditi i urbanističku politiku.